Klubbmesterskap 2024

Postet av Skien Frisbeeklubb den 10. Sep 2024

Heihei og velkommen til Klubbmesterskapet for Skien Frisbeeklubb 2024!

Tidsskjema blir som følger:

08.00 - Oppmøte ved bua
08.20 - KM i putting
09.00 - Runde 1
12.00-13.00 - Pause
13.00 - Runde 2
(Tidspunkter kan endres underveis, mulig vi kjører kortere pause om folk er gira på velvære, så ikke bare stikk av uten å vite når vi starter opp igjen)

Salg av pølser, brus og sjokolade i pausa.

Etter runde 2 vil nok mange ta seg en tur og kose seg i velvære. Pris for velvære for deltakere av KM vil være 160kr.

Utover kvelden samles vi i bua ved skøytebanen for pizza, noe godt i glasset og premieutdeling for årets ukesgolf og KM!

Ved påmelding vippses 100kr til nummer 11086 (Merk her hva dere skal være med på, KM, Velvære og Bua).

PS: Etter fjorårets KM ble vår eminente leder stående veldig alene med ryddejobben i bua dagen derpå. Setter stor pris på om fler kan hjelpe til med dette i år :)

Vi spiller "turnerings-layout" begge rundene. Da dropper vi de 2 hullene etter dammen og spiller vannhullet og gamle hull 18.

Påmelding finner dere her:

Vel møtt, vennlig hilsen styret i Skien Frisbeeklubb!